خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/04 - 10:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
/امروز؛ اجتماع خودجوش مردمی در حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور/

جاسمی: تجمع مردمی تهران لبیک به رهبر انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه خواهد بود

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم پایتخت با حضور خود در مراسم امروز بار دیگر به رهنمودهای رهبر انقلاب لبیک خواهند گفت که این امر پیام همبستگی و پشتیبانی از ولایت فقیه را همراه خواهد داشت.

سید قاسم جاسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری «اجتماع بزرگ خودجوش مردمی حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور» در پایتخت، گفت: متاسفانه پس از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین برخی از افراد با هدایت غربی ها و دشمنان اقدام به اغتشاش و آسیب رساندن به اموال بیت المال کردند.



نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این راستا اظهار کرد: این مهم در حالیست که مردم با بصیرت کشورمان خیلی سریع متوجه نقشه شوم دشمنان شدند و با برگزاری تجمع های خودجوش صف خود را از اغتشاش گران جدا کردند.



وی ادامه داد: باید اذعان کرد تهران بزرگ پایتخت ایران اسلامی است از این رو حضور پرشور مردم در تجمع خودجوش حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور به معنای خنثی سازی دسیسه های دشمنان در شرایط کنونی است.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: نباید فراموش کرد که مردم پایتخت با حضور خود در مراسم امروز بار دیگر به رهنمودهای رهبر انقلاب لبیک خواهند گفت که این امر پیام همبستگی و پشتیبانی از ولایت فقیه را برای فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی به همراه خواهد داشت.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منتخبان ملت نیز در کنار مردم در اجتماع بزرگ خودجوش مردمی حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور حضور خواهند داشت تا نشان دهند هیچ فاصله ای بین مسئولان و ملت فهیم ایران نیست و همگی در یک صف در برابر دشمنان خواهند ایستاد تا استقلال کشورمان حفظ  شود.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اجتماع بزرگ خودجوش مردمی حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور» در  روز دوشــنبـه چـهارم آذرماه 1398 با همراهی مردم فهیم و بصیر و لحظه شناس تهران ، رأس سـاعـت14:30 در میدان انقلاب اسلامی  برگزار خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 291663
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم